måndag 24 november 2008

Måndag

Har precis kommit ner till jobbet efter jag lämnade barnen (lite lagom sen sådär) men men barnens fritids fröknar blir väl inte så glada på mej men jag kan inte rå för att jag är trött på morgonen :)
Idag ska jag fixa lite här på firman sen tänkte jag åka upp lite till min kära vän Jenny som jag inte träffat på länge.

Har ätit middag nu och Elias har läst sina läxor och Josef stoppar julkorten i kuvert men jag tänker ju inte skicka dom nu då. Herre jösses vad det har snöat idag iallafall mer än vad jag trodde det skulle bli (kuuuul gillar snö)
fast inte att köra bil i. nä dax för lite kaffe och sen på väg mot tvättkorgen någon som är avundsjuk???????? kom annars hit och tvätta åt mej.

Hörs senare kram /EWA

2 kommentarer:

✫Fru Ölmis✫ sa...

mmmmm det gör du såå rätt i!!


hehe äh vad fan, det får de ta fröknarna ;) hihi
kraaaaaam puss!

Anonym sa...

Hej ewa.
Nu kan jag lämna kommentar.
Jag får tacka för sällskapet här om kvällen. Vad roligt att pyssla lite med barnen.
Du får ha det gött

Kramar halmstad