söndag 23 november 2008

ute i god tid!!!!!!

Jo vi var ju som sagt till min mor och far, när kl närmade sig halv fem drog vi på oss kläderna för att bege oss till kyrkan för pysselkväll. När vi kom dit tyckte jag att det var lite bilar utan för men vi var ju lite tidiga så det var säkert det tänkte jag, Men efter en stund sa jag till barnen att vänta vid dörren så springer jag till bilen och kollar inbjudan igen ...... och jo den onsdagen den 3 December var det!!!!!!!!!!!!!!!
okej snacka om att vara ute i god tid, jaha med lessna barn gick vi tillbaka till bilen och åkte till Netto och köpte pyssel mmmm och gröt, pepparkakor och julmust för pyssla det skulle vi. så det gör vi nu.

Ha det gott i mörkret
Ewa

2 kommentarer:

✫Fru Ölmis✫ sa...

Nääääää!!!!! vad trist!!!

Men ni fick det mysigt ändå med pyssel :)

kraaam

Ewa sa...

hehe jaaa det fick vi