söndag 4 januari 2009

God fortsättning alla

har inte orkat uppdatera här på ett tag men nu så... jul och nyår har varit bra. Nyår spenderades hos goda vänner i värmlands säby där det intogs god mat och dryck vi åkte dit på måndagen innan och stannade tills nyårsdagen.

I går var jag på stan med min underbara vän Jenny som jag inte kunnat träffa på ett tag i 5 timmar var vi och mös kollade kläder fikade och lunchade :D myyys var det (puss Jenny) idag är gubben iväg och kollar in en ny tv och tv bänk som vi kollat in lite grann får se vad eller om han kommer hem med ngt. Sen när han kommer hem åker vi till mina föräldrar och hälsar på ja det var lite iallafall. Ha det gott kraam

PS saknar er alla vänner jag inte kunnat sett eller umgåtts med på ett tag)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja gumman min!! det var helt underbart med dig igår *kramar och pussar*

Marie sa...

Vad trevligt ni verkade ha på nyår. Vi har att strosat på stan vi me dhar handlat för presentkort bla.

Vi alla önskar dig oc allihopa en god fortsättning p ådet nya året. kram & puss!

Anonym sa...

ja ja saknar dig me
lite nyfiken nu,blev en ny tv me kanske till tv bänken
vi moste ses snart
STOR KRAM !!