tisdag 13 januari 2009

inget att säga

ja det har inte funnits så mycket att skriva om så det har uteblivit, men en ny tv har vi fått en 42 tum tyckte först inte att det var så stor skillnad men sen skulle jag gå upp och titta på tvn vi har däruppe dååå såg jag skillnaden kändes så liten (28tum) har beställt ett tvilling abonnemang nu så vi har viasat på båda tvn a.

I morgon reser min goa arbetskamrat och vänner till thailand i över 2 veckor kommer att sakna dom båda både privat och på jobbet. Det blir så tomt att sitta här själv när man är van att hon kommer 2 ggr/veckan :( men jag hoppas att jag överlever.
sitter på jobbet nu men ska aldeles strax åka iväg och hämta barnen nu idag har gubben bestämmt att han ska grilla..... uteee jaja hoppas han inte menar att vi ska käka ute också (skoja). Ha det så gott kraaam Ewa

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej vännen...värmer att man kommer att bli saknad ett tag nu .......desstu trevligare när vi ses när vi kommer hem....men du kommer ju ner till oss ikväll ju innan vi åker...så vi syns snart !!
kram Ulrika

Anonym sa...

Ha det gott med grillmat :)

Anonym sa...

du ä att en sann och go vänn du
nu ä vi tillbaka från våran underbara resa
kram P.Larsson