onsdag 17 december 2008

Hade ju tänkt

uppdatera lite här men det får nog bli lite. våra husdjur har vi kvar men i liten skala ca 1-3 på oss alla tillsammans så på fredag blir det nytt utrotnings försök men vi kammar 2 ggr/dag så dom som finns är ytterst små och kan endast ses med förstoringsglas.

Nu ngt mer roligt mitt nya golv börjar ta form nu och jag tror och hoppas på att dom blir färdiga i morgon, så att jag skulle kunna få ett sovrum som jag inte har haft sedan oktober:P kul va!!!! Ha det gott alla.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att det blir bra med golvet. Får väl komma upp och kika någon dag. Vi syns,KRAM

Anonym sa...

skönt meed golvet :) ja skönt med ettv sovrum kanske ^^
men envisa så jäklar ni har då!
Kraam

Anonym sa...

Ett tips att bli av med löss är att våffla håret på barnen eller platt-tång funkar oxå! Funkade på mina barn för 2 år sen. Bättre än alla äckliga medel som luktar illa!
De blev fina i håret oxå :)