torsdag 11 december 2008

LÄNGE SEDAN NU

Japp nu var det ett tag sedan jag skrev. Var ju till syrran på kalas och sen har jag mest tagit det lungt hemma. Barnen och jag har bakat lussebullar och muffins som vi skulle ha till Elias kalas han fyllde ju 8 år den 9:e December min stora lille plutt.
I kväll kommer min gubbe hem nu har han varit borta och jobbat i över 1 månad och barnen håller på och längtar i hjäl sej efter honom jaa jag också förstås :)
Har blivit nominerad också.

Tack!!!!!!!!! MIN ÄLSKADE VÄN JENNY SOM NOMINERADE MEJ.
Så jag nominerar ju dej också gumman.

5 kommentarer:

✫Fru Ölmis✫ sa...

Puss gumman!!!!
Älskar dig!

Marie sa...

Vad skönt att han kommer hem nu till jul. Förlåt att vi har glömt av Elias födelsedag, du får hälsa grattis i efterskott från Lovisa och oss andra. Hoppas han hade en rolig födelsedag.

Ha det bra och vi ska försöka komma bort till er framöver. Har varit hemma idag, haft huvudvärk sen igår. Den vill inte ge med sig så idag har jag försökt sova bort den, lite bättre dock. Kramar till er från mig och barnen.

Anonym sa...

HALLÅ ELLER!Du får hålla igång med uppdateringarna vet du, bloggarn' ;) Skönt att han kommer hem nu! Hälsa!

Anonym sa...

GÖTT NU DÅ!
Ha det mysigt nu me gubben
Men föresten hur går det med de nya husdjuren
KRAM LARSSON

Anonym sa...

hej gumman ,,,,,,,hoppas att de är lugn hos er idag men de nya husdjuren....här fanns de inga.....pust de känns skönt....:)....

nu ska vi strax ta bussen ner till Mongolian och äta lite god mat ......men vi kan väl hörs....hälsa gubben :)..
kram U Larsson