torsdag 4 december 2008

nytt nytt och nytt!!

Ja i morgon bär det av till syrran, har införskaffat 2 par nya stövlar en ny klänning och 1 ny mascara detta kan inte gå fel tänker jag (som om jag ska på något kändis partaj) eller så men det är ju kul i alla fall.

Annars händer inte så mycket allt är sej likt., jooo har fått bort fläkten som har stått och torkat bort vår lilla vattenskada vi fick för ett tag sedan grejen är att den gav ju också lite värme det resulterar i att JAG FRYSER så jag får nog ta och höja värmen meen jag orkar inte nu ska gå och krypa ner under täcket i stället för att sitta här och uggla.
Ha det gott kraaaaam

5 kommentarer:

✫Fru Ölmis✫ sa...

Gött å ha fått bort den iaf!!! Härligt att du hittade ett par stövlar ^^
Ha det gott så hörs vi gumman.
Puss puss

ps. Glöm inte att ta ut smycket ur din plånbok så du ej tappar bort det :p

Marie sa...

Du får skaffa dig en kamin, jag lovar då fryser du inte. Sitter just nu med en sprakande brasa i den öppna spisen. Vi har nog ca 50 grader i vardagsrummet just nu. Ha det gött och vi får höras av, kram!

Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej vännen jag skriver och skriver men det bara försvinner försöker igen.

ville bara tacka för fikabesöket .

Och ville tacka för att du la ut länken till min hemsida så de fisksugna kan hitta mig och ev handla fisk av mig.

och så vill jag tacka dig för att du finns. Din vän för alltid Larsson

Anonym sa...

OK NU FUNGERADE DET
Hoppas att din helg har varit bra.
Vi syns snart vännen.
Många kramar Larsson